środa, 12 lipca 2017

WYNIKI Rozdania książki "Wyprawa po klucz"

Hej kochani!
Na początku bardzo chciałabym Was przeprosić za moją nieobecność oraz za opóźnienie wyników, ponieważ miały być one wcześniej, ale z powodów niezależnych ode mnie wszystko się przeciągnęło! Ale już jestem! Mam nadzieję, że systematycznie jak wcześniej!

Bez zbędnego przedłużania zapraszam na losowanie! Zdecydowałam losować w sposób standardowy tzn, na karteczkach wypisałam wszystkie numerki (każdy z uczestników może sprawdzić swój numerek, pod własnym zgłoszeniem w komentarzu) i  spośród  wszystkich wylosowałam jeden, który zwyciężył!



A zwycięzcą został/-a  Kisielowa ^^
Gratuluję! Już wysyłam maila do Ciebie! :)
A wszystkim pozostałym dziękuję, że zechcieliście wziąć udział, można następnym razem to właśnie Wam się uda!

2 komentarze:

Copyright © 2016 Pyszne Buki , Blogger