niedziela, 2 lipca 2017

TBR | lista na Bookathon 2017

Witajcie kochani! W końcu udało mi się znaleźć czas i napisać dla Was post. Ogólnie przede mną jeszcze stworzenie ok. 6 postów na zapas, tak, aby podczas mojego miesięcznego wyjazdu coś działo się tu, na blogu!

 
Dzisiaj przygotowałam, zgodnie z obietnicą, mój TBR, czyli listę książek, które zamierzam przeczytać w ramach Bookathonu 2017. Jeśli nie wiecie czym jest Bookathon, to jest to maraton czytelniczy organizowany co roku w okresie wakacji przez 3 książkowe vlogerko-blogerki! Polega on na czytaniu książek, dopasowanych do kategorii przez 7 dni! Szczerze, uwielbiam tego typu akcję, bo naprawdę bardzo mobilizuje do czytania! Już nie mogę się doczekać tego rocznej edycji!


A więc tak prezentuje się mój TBR:

  • Dzień 1: Książka, w której ważną role odgrywają zwierzęta ~ Moje życie z bardzo dużym psem
  • Dzień 2: Książka o przyszłości ~ Cela 7
  • Dzień 3: Zła książka ~ Co ze mnie zostało
  • Dzień 4: Biografia ~ Moje życie z bardzo dużym psem
  • Dzień 5: Książka, która porusza temat tabu ~ Cela 7
  • Dzień 6: Ksiązka zekranizowana w 2016 lub 2017 roku ~ Seria niefortunnych zdarzeń, Percy Jackson i Morze Potworów

  • Dzień 7: Przeczytać min. 1500 str ~ 1518 stron
Dajcie koniecznie znać czy też bierzecie udział w maratonie czytelniczym! Trzymam za Was kciuki! Powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie na instagrama @zaczytanabrunetka na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe plany czytelnicze. :D Mnie nie potrzeba jakoś motywować i narzucać kategorii. Sama wybieram, co chcę czytać. xD
    Życzę miłej lektury! :)
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowało mnie Moje życie z bardzo dużym psem.
    Powodzenia w czytaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wzięłam udziału w Bookathonie, żałuję, ale postaram się poprawić! :p
    Zarówno "Cela 7" jak i Percy już od jakiegoś czasu są na mojej liście książek do przeczytania, lecz totalnie zaintrygowała mnie książka "Moje życie z bardzo dużym psem"! Kurczę, że też wcześniej o niej nie słyszałam. Muszę koniecznie nadrobić i dziękuję za to :)
    Jestem nowa w świecie blogów, więc jeśli masz chęć i czas to zapraszam do mnie :)
    http://more-and-more-books.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać, jak Ci poszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie biorę udziału, ponieważ właśnie dowiedziałam się o takiej akcji z twojego postu :)
    Czy wszystkie książki muszą być skończone w ciągu tych 7 dni?
    Pozdrawiam, Iza z www.czytanierozwija.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pyszne Buki , Blogger