poniedziałek, 1 maja 2017

BOOK UNBOXING!

Hej kochani! Jeśli śledzicie mnie na Facebooku link, mogliście zauważyć, że w ostatnim czasie odwiedził mnie listonosz i przyniósł mi paczkę! :D Niedawno poczyniłam zamówienie na Świecie Książki, a to oznacza nowy książkowy unboxing! Zapraszam do obejrzenia!


W paczce znajdowały się 3 pozycje książkowe, w tym 1 na prezent oraz 1 zakładka. Oto ich tytuły:
  • "Historia wewnętrzna" Giulia Enders - Ta książka bardzo mnie zaintrygowała, kiedy zobaczyłam ją na jednym ze studygramów, jakie obserwuje. Zapłaciłam za nią ok. 20 zł
  •     "Jeszcze jedne oddech" Paul Kalanithi - Wydaje mi się, że ta książka jest bardzo dobrze znana, bo dużo było o niej słychać; ją również zobaczyłam na studygramie. Zapłaciłam ok. 23zł
  •     "Turecka namiętność" Antonio Gala - To książka dla mojej mamy, która uwielbia literaturę związaną z kulturą arabską; kupiłam jej ją na Dzień Matki. Zapłaciłam za nią 15 zł

I to wszystkie książki z tej paczki! Mam nadzieję, że post jak i filmik się Wam spodobały! Dajcie oczywiście mi znać czy czytaliście, którąś z tych książek lub recenzję której książki chcielibyście zobaczyć najszybciej! Zapraszam również do zaobserwowania bloga Pyszne Buki, aby być cały czas na bieżąco! :D

4 komentarze:

  1. Hej! Książki wydają się bardzo interesujące. Jak przeczytasz to koniecznie napisz recenzję, jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Mam nadzieje, że uda mi się dostać te książki i je przeczytać.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jak uda mi się przeczytać, którąś z pozycji od razu postaram się tutaj umieścić recenzję! Także zachęcam do zaglądania na Pyszne Buki! :)

      Usuń
  2. Przyznam szczerze, że nie kojarzę żadnej z tych książek. Wydają się być całkiem interesujące, czekam więc na Twoje recenzje. Mam nadzieję, że Ci się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również mam taką nadzieję, choć nie mam pojęcia kiedy je przeczytam, gdyż książek do przeczytania mam naprawdę od groma! :D

      Usuń

Copyright © 2016 Pyszne Buki , Blogger