poniedziałek, 24 lipca 2017

UNBOXING | książkowo-gadżetowy

Hej, hej kochani!

Pewnie kiedy to czytacie ja jestem w trakcie zwiedzania słonecznej Hiszpanii i Portugalii. Niestety nie będzie mnie przez 15 dni, ale nie martwcie się, bo przygotowałam posty na zapas, które będziecie mogli czytać podczas mojej nieobecności. Mam nadzieję, że jakoś to wszystko wyjdzie.
Dodatkowo, chciałabym już zapowiedzieć kolejne rozdanie. Tym razem gadżetowe, ale również postaram się coś dołożyć wakacyjnego!

Już bez zbędnego przedłużania zapraszam do obejrzenia unboxingu:


*wszystkie linki do zakładek znajdziecie pod filmikiem !

1 komentarz:

  1. Hejo!
    Zakładki naprawdę piękne! <3 Jednak ja na aliexpress nigdy nie będę kupować. A szkoda, bo kuszą diabelnie! :D
    W takim razie czekam na nowe posty i życzę, aby pogoda dopisała przez cały czas! :)
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pyszne Buki , Blogger