wtorek, 13 czerwca 2017

Book Unboxing! - zamówienie z księgarni Nieprzeczytane.pl

Hej moi kochani! Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat! Przychodzę do Was z unboxingiem, który powinien pojawić się tu BARDZO dawno temu. Niestety nie wiem jakim cudem, ale jeden z materiałów usunął się, więc nie miałam możliwości sklejenia całego filmu! Dzisiaj udało mi się dograć brakujący element i tak oto przychodzę z kolejnym postem! Zapraszam!

W maju zdecydowałam się skorzystać z promocji jaką dawała księgarnia Nieprzeczytane.pl, i tak w ten sposób skusiłam się na 4 pozycje! Oto one:
  • "Motylek" Katarzyny Puzyńskiej - nawet nie wiecie od jak dawna chciałam przeczytać tą książkę! Ale w końcu się udało! Mam ją!
  • "Naznaczeni" J.L. Barnes - nie za dużo wiem na temat tej książki, ale pamiętam, że była nominowana do jakiejś literackiej nagrody! Dodatkowo jej cena to 12 zł :)
  • "Dygot" Jakuba Małeckiego - o tej pozycji nie muszę dużo opowiadać, na pewno dobrze ją znacie. Mi dopiero teraz udało się ją zdobyć i już nie mogę doczekać się aż w końcu ją przeczytam!
  • "Chłopcy" Jakuba Ćwieka - książka nie dla mnie, lecz na prezent urodzinowy. Mam nadzieję, że solenizantka pozwoli mi ją kiedyś przeczytać! :D

I tak oto w ten sposób moja biblioteczka powiększyła się o 3 tytuły! Dziękuję Wam za przeczytanie tego posta! Dajcie koniecznie znać w komentarzach czy znacie którąś z tych pozycji oraz od której powinnam zacząć! Również zachęcam Was do pozostania ze mną na dłużej poprzez zaobserwowanie bloga Pyszne Buki!

4 komentarze:

  1. Hej ! Czekam na recezje tych książek !!;) Ciekawa jestem ksiażki "Motylek" ;)

    Ps. Super masz paznokcie ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Bardzo mi miło! Dziękuję! :D

      Usuń
  2. Hejo!
    A ja się przyznaję, że żadnej z nich nie przeczytałam i dopiero teraz dowiedziałam się o tych tytułach. xD
    Po twojej wypowiedzi sugeruję, abyś zaczęła od "Motylka", potem "Dogyt" i na końcu tych "Naznaczonych". Dwie pierwsze bardzo chcesz przeczytać, więc lepiej zabrać się za nie najpierw, a "Naznaczonych" już na luzie pod koniec. xD Nie musisz się oczywiście tym sugerować, bo przecież nie znam tych książek.
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też raczej w pierwszej kolejności chciałabym przeczytać "Motylka". Dziękuję za polecenie! <3

      Usuń