sobota, 6 maja 2017

SZPIEGOBOOK - PyszneBuki

Hej kochani! Witam Was bardzo cieplutko! Dzisiaj przygotowałam coś nowego, coś czego jeszcze nigdy wcześniej nie było! Pragnę przedstawić Wam nową serię, która będzie się pojawiała na blogu co ok. 2 tygodnie! A jest nią SZPIEGOBOOK! Jak po nazwie możecie się domyśleć, będzie to seria poświęcona sekretom blogerów książkowych! I tu moja wielka PROŚBA!
Jeśli prowadzisz bloga i chciałbyś/-abyś wziąć udział w tej akcji zostaw komentarz, na pewno się odezwę! Albo jeśli chcielibyście zobaczyć jak na pytania odpowiada Wasz ulubiony bloger, zostawcie mi namiary, na pewno się z nim skontaktuję! :)



Już bez zbędnego przedłużania! W dzisiejszym poście pod lupę pójdzie.... JA! Pomyślałam, że fajnie będzie pokazać Wam o co w tym chodzi, jaki jest tego główny cel, zamysł, i że nie jest to wcale takie straszne! A i dzięki temu będziecie mnie mogli lepiej poznać! :D Zapraszam!

O mnie:

Nazwa bloga wzięła się od...
Określenie "pyszne" dlatego że często mówiąc o książkach używałam właśnie tego przymiotnika. No a "buki" to wiadomo - spolszczone "books" :)

Założyłam bloga, ponieważ...
Zapragnęłam dzielić się z innymi moimi opiniami na temat danych pozycji, mówić o tym, jak czytanie jest wspaniałe, a dodatkowo mobilizować Was i siebie samą do czytania jak najwięcej jak najlepszych książek! Mam nadzieję, że mi się to udaje! :D

Od jak dawna prowadzisz bloga?
Swojego pierwszego bloga książkowego założyłam ok. 3 lata temu. Jednak przez ten czas dużo się zmieniło, dlatego postanowiłam zacząć wszystko od początku i tak oto jestem! ;)

Najlepszą książką, jaką przeczytałam w tym roku jest...
Niestety mój wynik przeczytanych książek w tym roku jest okropny i niestety nie mogę się pochwalić świetnymi pozycjami na swoim koncie. Jedna mogę Wam polecić książkę "Beatrycze i Wergili" Yann Martel, którą w ostatnim czasie przeczytałam. Nie jest ona najlepszą książką, jaką kiedykolwiek przeczytałam, ale wydaje mi się, że jest warta uwagi! :)

Moim ulubionym autorem/autorką jest...
Tu mogę odpowiedzieć bez zastanowienia, że moim ulubionym autorem jest Tess Gerritsen. Miałam okazję się z nią spotkać w ubiegłym roku! Jest na prawdę bardzo sympatyczną, miłą osóbką, która rozpaliła moją miłość do kryminałów!

Moją ulubioną książka/serią jest...
Tu także odpowiedź jest prosta! Najlepszą pod słońcem serią jest oczywiście "Harry Potter". Uwielbiam te książki! <3

Znienawidzona przeze mnie książka to... 
Wydaje mi się, że nie ma takiej książki, którą bym nienawidziła. Oczywiście jest wiele słabych książek, których czytanie jest dla mnie męczarnią - np. "Amfetamina", którą obecnie staram się czytać, ale w każdej pozycji staram się szukać jakiś pozytywnych stron ;)

Moją ukochaną książką z dzieciństwa jest...
Aby nie powtarzać się, że "Harry Potter", wybrałam książkę, z którą rozpoczęłam przygodę z biblioteką, a jest nią seria o Mikołajku! Jest świetna! <3

Ostatnią kupioną przeze mnie książką jest...
W ostatnim czasie robiłam zamówienie w księgarni Świat Książki i zakupiłam 3 pozycję! Możecie je zobaczyć klikając w link, który przeniesie Was do unboxingu!

Moja biblioteczka liczy sobie....
Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że mogę zbliżać się już do 150 pozycji... a niestety nowe książki stale się pojawiają, a miejsca brak.... Będę musiała pomyśleć o sprzedaży lub wymianie niektórych tytułów. :)

Ok i to by było na tyle! Jak widzicie nie jest to wielce trudne, bo są to proste pytania! Jeśli się zdecydujecie, proszę o kontakt! :*


6 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :D Mój blog : milionyksiazek.blogspot.com
    W razie w zostawiam mój email : janetpl2000@gmail.com :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, już wysyłam do Ciebie wiadomość! :)

      Usuń
  2. Rownież zgłaszam mój blog

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    Pozdrawiam cieplutko
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra! Już piszę do Ciebie wiadomość! ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że się podoba! :)

      Usuń

Copyright © 2016 Pyszne Buki , Blogger