sobota, 27 maja 2017

Kulturalne Pyszności | MAJ 2017

Hej kochani!
Pomyślałam, że fajnie byłoby wprowadzić nową luźną serię, którą,mam nadzieję,polubicie! Więc oto Kulturalne Pyszności maja! Zapraszam!
W maju moim największym ulubieńcem muzycznym był kawałek, który możecie kojarzyć z serialu 13 powodów. Jest to piosenka autorstwa amerykańskiego zespołu Lord Huron, który tworzy muzykę Indie Folk, a tytuł piosenki to That night we met. Dla mnie jest to coś pięknego! Mogłabym słuchać jej na okrągło! Jest wspaniała!


Kolejną kulturalną pysznością, jaka towarzyszyła mi w maju będzie film. Udało mi się wybrać w końcu do kina na Gwiazdy. Jest to film na faktach, który opowiada o sławnym piłkarzu grającym w reprezentacji Polski - Janie Banasiu. Pomimo tego, że nie interesuję się piłką nożną, mogę Wam z całą pewnością polecić ten film, który warto obejrzeć "dla oka"!


Następnym ulubieńcem, również związanym z filmem jest serial, który można oglądać na TVP 1 - Wojenne dziewczyny. Jeśli lubicie Czas honoru, to jestem pewna, że ten serial także się Wam spodoba! Niestety w tym tygodniu dobiega jego koniec, ale nie martwcie się, możecie go obejrzeć na vod.pl  


Ostatnim już ulubieńcem, o którym Wam dzisiaj opowiem jest książka! Bo jak by to było, gdyby na blogu o książkach, zabraknęło właśnie ich. A więc pozycją, która zachwyciła mnie w maju jest młodzieżówka Chemia naszych serc, o której coś więcej opowiem Wam już w najbliższym poście! Dlatego jeśli macie możliwość sięgnięcia po tę książkę, nie ma co zwlekać! :)


A co w maju stało się Waszym ulubieńcem? Jestem tego bardzo ciekawa, dlatego czekam na Wasze komentarze! Dodatkowo zachęcam Was do zostania ze mną na dłużej, klikając w guziczek Obserwuj po prawej stronie!

4 komentarze:

  1. Chciałabym obejrzeć "Wojenne dziewczyny", ale po całym dniu z moim synkiem wieczorem padam na twarz i nie mam możliwości nadrobienia serialu. Może kiedyś się uda... :) Za to może dam się namówić na "Chemię naszych serc".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć trochę wolnego czasu, aby obejrzeć ten serial, bo jak mówiłam wyżej, gorąco zachęcam! A co do książki, to także sądzę, że nie będziesz żałować! :D

      Usuń
  2. "Chemia naszych serc" już od dłuższego czasu za mną chodzi :D A co podbiło moje serce? Najbardziej chyba "Luonto" i "W rytmie passady" ;D

    zabookowanyswiatpauli.blogsport.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie kojarzę żadnego wyżej wymienionego tytułu przez Ciebie, jednak jeśli uważasz że są świetna, to znaczy, że muszę to zmienić! Co do "Chemii naszych serc" musisz konieczni przeczytać! Jest świetna! Również, gdybyś była zainteresowana, znajdziesz na blogu jej recenzję! Zapraszam! :D

      Usuń

Copyright © 2016 Pyszne Buki , Blogger